ENTRY ABOUT FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Happy Saturday :D

Assalamualaikum :) Hai kawan-kawan *Lambai Tangan* Korang buat ape tu? Stalker Blog kita eh?
Hehehe :D. NeverMind, Korang sedar tak sedar lagi beberapa hari lagi nak sekolah kan? :}
Seriusly, Next year Azira sekolah pagi so, Tak larat nak bangun pagi *Gosok Mata*

.............................................

Hah! Nak tahu tak tadi My Father dia Join Biker tau dekat KLCC tu dari pagi sampai ke petang Kesian :(
Then, My mum nak pergi KLCC tadi masa Ayah azira ada dekat KLCC dia tengok Biker Perr High Kelas orang zaman sekarang hehehe :3
Masa dekat Biker Biker tu Azira Nampak ZIZANG! Wow...
Teringin nak bergambar dengan dia tapi kena pakai baju Biker baru boleh gambar dengan dia :( *Sad*
T
H
E
 Azira dapat tangkap dari jauh je :]





see.. 
nampak tak yang pakai Cap Putih tu tu tu tu lah 
tak nampak? Hidung dia je? hahaha Mianhae Zizan ejek awak sekejap :p
Comel gila dia untung siapa dapat dia

T
H
E
N


Ini antara Pic dengan Ibu and Adik Azira Dia Merupakan Adik angkat Azira and anak angkat Ibu :)
Budak POyos ! hahaha :p



Kalau nak tahu sebenarnya susah gila nak tengok dia nie senyum nak tahu tak? tak nak tahu tak pe lah bye :'p



seee. "Like Mom Like Son" eh erk? hehehe :3
Comel tak kami *Kenyit Mata* Bersyukur terhadap Allah Swt kerana saya masih mempunyai Ibu :')
Saya harap saya akan menjadi anak yang baik kepada ibu saya :')
Dan saya harap suatu hari nanti saya berharap ibu akan menangis atas kejayaan saya :')
Amin 


Bye Bye Assalamualaikum 

XOXO A








0 comment[s] | back to top