ENTRY ABOUT FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Pray For MH370



Assalamualaikum.

hey people ! it's beeeeen long time i tak update tak menaip my blog.
Fuh fuh fuh (tiupblog) 
semalam?
you guys dengar tak storiy about MH370 Missing!?
yeah sound like sungguh "menakutkan" tapi as islam kita harus mendoakan kesejahteraan saudara kita yang berada di dalam pesawat itu. Then, i nak minta tolong for remaja remaja out there stop making story about MH370 if you tak ada bukti yang kukuh.

then,
we don't have time nak tengok publisiti murahan bergurau gurau dalam kes serius macam ini. For Example Zed Zaidi. Yes! I know you "Retis" but mana atitude you sebagai Artis Malaysia. Before tweet itu fikir dulu. Kita manusia mempunyai akal. After i stalk Zed Zaidi dia ungkapkan kata maaf i terus rasa terbuka maafkan dia :). Why? i fikir positif ye bukan i fan dia or i like when he act. Semua manusia pernah melakukan kesilapan? Maya Karin My idol! she penah cakap dalam filem "CUN" Maya karin kata kita kena berfikir sebelum bertindak. I love you Maya :D

for ppl yang ada saudara kawan jiran husband mum and etc dalam flight MH370 be strong okay. Ignore ppl yang asyik tweet benda tak betul dalam twitter facebook tu. If kita tawakal dan banyak berdoa insyaallah allah akan membantu kita. Trust me :). I know macam mana feeling mereka right now, Be strong okay jangan lupa solat dan jangan lupa berdoa. 

Before sleep i always say dalam hati supaya ppl in aeroplane are save!. Allah maha berkuasa. :)

Already Maghrib guys. Let's solat first. Bye. Assalamualaikum :)







0 comment[s] | back to top